Reklamacje i zwrot towaru

Zamówiony towar nie jest w porządku lub nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Doradzimy Ci w jaki sposób możesz reklamować towar lub pomożemy w zwrocie produktów.

Chcę złożyć skargę dotyczącą produktu lub przesyłki

Jeśli zakupiony produkt nie będzie działać poprawnie, zadbamy o pomoc w konfiguracji, naprawie lub wymianie. Należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go na nasz adres wraz z produktami.

Reklamuj towar

Chcę odstąpić od umowy i zwrócić produkt

W ciągu 14 dni od daty dostawy możesz odstąpić od umowy kupna, czyli zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. Należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go na nasz adres wraz z towarem.

Zwróć towar

 

FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę skontaktować się z Działem Reklamacji?

Z naszym Działem Reklamacji możesz skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected] .

 

2. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania.

 

3. Jak postępować przy zwrocie towaru?

Możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę. Po zwróceniu towaru zwrócimy Ci zapłaconą kwotę zakupu w formie przelewu na Twoje konto.

 

4. Czy mogę odstąpić od umowy kupując jako firma?

Nie, niestety firma nie jest osobą fizyczną i dlatego nie może zwrócić towaru w ustawowym terminie 14 dni jak w przypadku osób prywatnych. Istnieje możliwość uzgodnienia wymiany towaru na inny towar.

 

5. Kto ponosi koszty wysyłki zwracanego towaru?

Zwrot towaru do naszego magazynu leży całkowicie w Twoich kompetencjach. Dotyczy to również kosztów z tym związanych.

 

6. Gdzie mam wysłać towar, który chcę zwrócić?

Zanim odeślesz towar, zapakuj go odpowiednio, a na zewnętrznej stronie paczki naklej etykietę z naszym adresem. Oto adres do wysłania paczki ze zwracanym towarem:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Słovakia


Ale bądź ostrożny! Nie ponosimy odpowiedzialności za stan, w jakim otrzymaliśmy Twoją paczkę od przewoźnika. Dlatego przed wysłaniem towaru należy umieścić go w oryginalnym stanie w jakim od nas przyszedł, a opakowanie wypełnić materiałem, który zabezpieczy towar przed uszkodzeniami w transporcie. Jeśli mimo to coś stanie się z Twoją przesyłką w drodze do nas, natychmiast skontaktuj się z przewoźnikiem, który przejął od Ciebie przesyłkę i żądaj odszkodowania za powstałą szkodę.

 

7. Chcę wymienić towar (np. ze względu na zły rozmiar). jak powinienem postąpić?

Jeśli produkt nie był w ogóle używany (tzn. nie ma na nim żadnych zanieczyszczeń - włosów, brudu itp.), został jedynie przymierzony, istnieje możliwość wymiany produktu na inny rozmiar. Należy jednak wypełnić formularz reklamacyjny i wskazać w notatce żądanie wymiany na inny produkt/inny rozmiar.

 

8. Czy mogę zwrócić każdy rodzaj produktu?

Absolutnie nie. Prawo precyzyjnie określa, jakich kategorii towarów nie można zwrócić. Na przykład słuchawki douszne (słuchawki szpiegowskie) i tym podobne.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, której jest przedmiotem

  1. sprzedaż towarów wykonanych według specjalnych wymagań kupującego, towarów wykonanych na zamówienie lub przeznaczonych specjalnie dla jednego kupującego (np. produkcja logo neonowego lub pod projektor gobo, wykonanie identyfikatorów na zamówienie według życzenia kupującego),
  2. sprzedaż towarów ulegających szybkiemu pogorszeniu lub pogorszeniu jakości,
  3. sprzedaż towarów zamkniętych w opakowaniu ochronnym, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a których opakowanie ochronne zostało naruszone po dostarczeniu produktów (np. słuchawki douszne – nauszniki szpiegowskie, środek do czyszczenia azotynów itp.). ),
  4. dostarczanie treści elektronicznych w inny sposób niż na nośniku fizycznym, jeżeli ich dostarczanie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i konsument oświadczył, że został prawidłowo poinformowany, że wyrażając tę zgodę traci prawo odstąpienia od umowy (np. licencja cyfrowa/elektroniczna oprogramowania).

 

9. Kiedy otrzymam płatność za zwrócony towar?

Pieniądze za zwrócony towar wysyłamy najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i sprawdzenia zwracanego towaru. Zgodnie z prawem mamy 14 dni od dnia otrzymania towaru na magazyn na przetworzenie towaru objętego umową. Zwrot pieniędzy otrzymasz tą samą metodą, jaką otrzymaliśmy płatność. W przypadku płatności ekspresowych (karta kredytowa, Google Pay, Apple Pay itp.) pieniądze pojawią się na Twoim koncie w ciągu 3 dni roboczych. Przelew bankowy trwa zwykle 1-3 dni robocze. Jeśli płatność była gotówką przy odbiorze, należy wypełnić formularz numeru konta w formacie IBAN (dodaj także nazwę odbiorcy) w celu zwrotu, a my zwrócimy płatność przelewem bankowym.